19 Nisan 2012 Perşembe

Maskara ettim kendimi

Kısa ve yere bakan ve açık renk kirpiklerim ve bitmeyen rimel sorunsalım.


Uzun zaman Lancome kullandım, hypnose fena değildi severek kullandım bir süre, sonra bir dergiden çıkan Estee Lauder Magnascopic'i denedim ve bayıldım. Yaklaşık 2 senedir magnascopic'ten hiç şaşmadım. 


Derken bir seyahatte Art Deco rimeli buldum. Kirpikleri çok güzel kıvırdı, dolgunlaştırdı.  Bayıla bayıla aldım kendisini.


Ancaaak bilmediğim şey, zamanla pul pul kirpiklerimden döküldüğü idi. Denerken magnascopic üzerine denediğim için muazzam sonuç almıştım ama tek kullanınca aynı etkiyi göremedim maalesef.


Bir daha alacağımı zannetmiyorum, şimdilik iyiyiz ama geçici bir aşk bu. 


Sanırım kirpik kıvırıcı veya kirpik perması yaptırmadan istediğim gibi bir etki elde edemeyeceğim, potansiyel eksikliği var kirpiklerde.


Bir de rimel sürmek sanat bence. Zaman ayırıp özene bezene uğraşmak gerekiyor, benim gibi çala rimel aynanın karşısında 3 saniyede sürerek olmuyor bu işler.


Yaz geliyor, renkli rimel hiç denemedim, gözüm lacivertler de kahverengiler de...bir cesaret lazım bir de kirpik kıvırıcısı...



1 yorum:

  1. Bizim aldığımız makyaj kursundaki eğitmen kıvırıcı için MAC'ten şaşmayın demişti...

    Bir de, takma kirpik dşündünüz mü hiç? Bugün bir arkadaşım Inglot'tan aldı, 25 TL. Çok hoş duruyor kutusunda, bakalım, takınca blogda fotoğraflı olarak yayınlayacağım :) MAC'in de 36 numarası çok doğal duruyormuş (yine makyaj kursu bilgisi). Onun da fiyatının 35 TL civarı olması lazım. Rimellerle uğraşmaktan daha etkili bir çözüm olabilir :)

    YanıtlaSil