5 Nisan 2012 Perşembe

Bu bir irade yazısıdır :)





6 gün süren iş gezisinden dün gece geç saatlerde dönmüş bulunuyorum.


O eczanelerde, sephora'da Mac'te kendimi nasıl kaybetmedim hiç fikrim yok...Bloglardan okuduğum Urban Decay'e bayıldım, nasıl güzel bir markadır o öyle...


Kendime neler aldım;


1- MAC Vera'dan On a Holiday Gloss. Ben hiç gloss kullanamazdım ama bu ürüne bayıldım :)
2- Nuxe köpük temizleyici
3- Caudalie Göz Kremi
4- Klorane Saç derisi bakımı için şampuan
5- Klorane Saç dökülmesi engelleyici krem
6- Bourjois Vücut şampuanı.
7- Elancyl Selülit Kremi (inatçı selülitler için olandan) 
8- Avene Termal sprey 
9- Vichy Deodorant (allahım çok mutluyum) 
10- ve Testerlar (La Roche Posay Hydrane Kuru Ciltler için nemlendirici, Avene Anti Aging nemlendirici, Vichy Anti Aging Cream, Biotherm nem maskesi) 




Nelerde aklım fena halde kaldığına gelince;
1- Urban Decay far paleti
2- MAC Vera allık
3- Sephora gri parlak eyeliner
4- Sephora krem allık




On a Holiday Gloss'um incecik dudaklarıma hafif dolgunluk veren pembe-mavi ışıltılı ve yapışmayan bir gloss. Tadı da çok güzel üstelik.  İlk defa bir gloss'u bu kadar severek aldım. 


Göz Kremi Caudalie'nin parabensiz bir ürünü. Detayları markaya baktığımda yazarım ama dün akşam kullandığım kadarı ile gayet işe yarayacak gibi görünüyor. Nemlendiri ve anti wrinkle kendisi. İlk göz kremim :) 


Nuxe Temizleyici köpük hafif dokulu, kullanımı çok rahat ve güzel temizliyor ancak göz makyajı temizleyicisine daha çok ihtiyacım olacak gibi.  Şu an kullandığım shiseido foam çok daha başarılı idi ancak fiyat performansta Nuxe daha çok ağır basıyor. 


Saç derisi kuruluğundan muzdarip olunca Klorane'ın ürünlerini denemek istedim. Çok etkili 
gibi gelmedi ama göreceğiz. Bu ürünler biraz da düzenli kullanmaya göre değerlendirilmeli. Umarım hem kuruluğa hen de öbek öbek dökülmelere iyi gelir bu ürünler.


Vücut şampuanına gelince, kokusuna ve %98 doğal içerikli olmasına bayıldım. Exfoliating özelliği de varmış. Evde de karamelli Duru var. Bakalım hangisi önce bitecek. 


Selülit kremine gelince, ilk defa bu tarz bir ürün kullanacağım. Çok iddiali girdi bu ürünle piyasaya, ben yurtdışından aldım ama eczacımızın önerisi bacaklara aşağıdan yukarıya sert hareketlerle 200 defa masaj yaparak kremi yedirmek. Öyle sürüp yatmak bir işe yaramaz dedi resmen kadın ve ben yıkıldım. Umarım ürünü bu şekilde kullanmayı becerip sonuç alırım ki benim selülitlerim maalesef yıllar içinde çok inatçı oldu. Üzerine kilo alıp vermek fena halde sarstı bedenimi. 


Avene termal sprey'in en küçük şişesini 2,5€ ya aldım. Çok uygun geldi fiyatı ve beni çok ferahlatıyor gün içinde. Sırf iyi hissettirmesi bile yeterli. 


Veee Vichy deodorantım...daha önce yazdığım şahane ürünüm...Terlemeye karşı müthiş etkili, çok kullanışlı ve hafif floral kokusu ile tazeleyici. Çok mutluyum yeniden kavuştuğum için. 


Tester'larıma gelince tek tek deneyerek bakacağım bakalım. Şimdilik La Roche Posay'i çok beğendim. Cildim kuruya dönen karma olduğu için çok güzel nemlendirdi..Sans Soucis'im bitince almayı düşüneceğim bir ürün oldu. Diğerlerini henüz bilemiyorum.


Görüldüğü üzere cilt bakım ürünlerine daha çok öncelik vermiş durumdayım, makyajdan çok anlamasam bile kremleri seviyorum ben.  Bir de ülkemde servet ödemek zorunda kalmasam..ahh ahhh


Bu arada tarihe not; ilk defa 6 gün boyunca her gün makyaj yaptım. Aferin bana. 

2 yorum:

  1. Güle güle kullanın :)

    Urban Decay'de benim de aklım kalırdı sanırım :) sevgiler... Başak

    YanıtlaSil
  2. Bence cok güzel ürünler secmissin, hepsini güle güle kullan! Avene Thermal suyu süper birsey, cok büyük degisiklik görmek istiyorsan aklina geldikce yüzüne sIk, iki günde farki göreceksin ; ) Ama makyaj sabitlemek icinde sIkabilirsin veya pudra görünümünü almak icin. Her derde deva ; )
    Urban Decay paletinede fazla üzülme, Mac´in cok benzer renkleri var, gossmakeupartist youtubeda dupe´lari yazmisti bir videosunun altina ; )

    YanıtlaSil