12 Nisan 2012 Perşembe

Şampuan Sorunsalı

Dünya para verip aldığım Klorane şampuan ve saç kreminden hiç memnun değilim sevgili blog :( 






Saç derim çok kuru ve özellikle ön bölge hemen pul pul dökülmeye başlıyor, saçlarım yağlı değil üstelik...ve avuç avuç dökülmeye başladı. 




Saç konusunda pek bir bedbahtım be blog...İyi gelen tek şey Mythic Oil ama o da dökülme ve pullanmada işe yaramıyor ama güzel besliyor...


Ön bölgede pullanma - kepeklenme ve her geçtiğim yerde öbeklerce saç bırakma konusundan çok usandım  blog.


Yok mu saçlarımı yumuşacık yapacak, saç derim nemlendirecek, parabensiz, dökülmesini durduracak ve pırıl pırıl yapacak ürün? 



3 yorum:

  1. Down Under Natural's NUDE ya da Nature Live Argan Oil şampuanlarını denediniz mi? İkisi de parabensiz, sülfatsız, doğal içerikli ve de pahalı olmayan ürünler.

    Ben NUDE kullanıyorum 5-6 aydır, seviyorum bu şampuanı. Nemlendirici şampuanını ve saç kremini önerebilirim. Gerçi, saçında boya vs olmayan bir arkadaşım "sanırım doğal saç üstüne doğal ürün pek iyi olmuyor, saçım biraz dolaşıyor bu şampuanla" dedi. Ama, saçlarının dökülmesini durdurduğunu ve dökülen saçlarının yerine yenilerinin çıktığını da söyledi. Gerçi o arkadaşım da, ben de bakım ürünü olarak Dax SuperGro'yu kullanıyoruz. Bilginize...

    Bir de Rareblossom markası var. Ben herhalde alıp da denemem çünkü bana aşırı derecede pahalı geliyor. Ama Lila Kutu'da pek methediyorlar, bilemedim...

    YanıtlaSil
  2. Bu arada, bence Kloraneleri geri götürüp paranızın iadesini isteyin. Türkiye'ye bu sistemi bir şekilde tüketiciler olarak getirmeliyiz. Yoksa, sattığı ürünün arka ambalajını ezberlemiş güya güzellik uzmanları tarafından soyulmamız işten değil...

    YanıtlaSil
  3. Bende yulaflı kullandım,saç konusunda senle aynı dertlerden müzdaribim ve klorane yı begenmedım bloğumdada paylaştım zaten :(

    YanıtlaSil