27 Mart 2012 Salı

Ben bunu çok beğendim: Lemony Flutter

İki dakika nefes alıp yazabilsem keşke...uzun uzun ama...sırada bekleyen taslaklarım var ama iki dakika oturamıyorum ki ofiste.


Bu Lemony Flutter var ya...acayip bir krem. Ayaklarıma ve tırnak diplerine sürüp çorabımı giyip yattım cuma akşamı, pazar günü pediküre gittiğimde canım E.'ciğim kesecek ölü deri bulamadı.


Topuklarımı çok yumuşattı, ayaklarda mucize yarattı resmen.


Ellerime de kullandım ama sanırım eldiven giymek gerek etkisini görebilmek için.


Ben bu ürünü severek kullanıyorum ve üstelik tüm sevdiklerime de hediye alıyorum. Artık hep dolabımda olur.


Tavsiyeyi veren Z. ye çok teşekkürler :))  


Bu arada tek sorun ürün içeriğinde paraben olması. Araştırmalarıma göre yüzdesi oldukça düşük imiş. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder