22 Mart 2012 Perşembe

Süpriz! Dolapta ne buldum!

Hepi topu 4 evet yazı ile tam dört tane rujum var. Hatta ben 3 zannediyordum ama bir tane daha varmış, yukarıdaki Dior Kiss 248 Orange Nectar.


Uzuun bir zaman önce bu ufaklığı (ufak çünkü 8ml-0,27 oz)  diğer 4 arkadaşı ile beraber dutyfree 'den almıştım. Kendimden vazgeçtiğim dönemde hepsini dağıttım birilerine. Evet pişmanım..deli miyim neyim...


O dönemde travel setlerine ufak servetler ödeyip sonra ya dolaba attığım ya da dağıttığım dönemdir, hatta Lancome'un juicy tubes serisi vardı bende şu an esamesi okunmayan.


Bu minik şeyi bulduğum anda iki önemli hadise gerçekleşti. İlki kimse bu rengi istemediği için elimde kalmıştı ama şimdi mercan-portakal deliliği başlayınca kıymete bindi, ben de beğenmezken rengine bayılıyorum şimdi. İkincisi gloss'lara karşı olan "yapışkan- dudaklarım yağlı gibi- ben hiç gloss kullanamam" yargılarım sona erdi. Hala yapışan gloss kullanamayacağımdan eminim ama bu tatlı mercan yapışmıyor ve çok zarif ışıltı veriyor. Üstelik tadı da turunç reçeline benziyor.  


İyi ki benimle kalmışsın tatlı mercanım, diğer arkadaşlarını kendi "clumsy" liğime kurban etmiş olsam bile seni bulmak bu sabah çok keyifli idi. 


Diğer kalan 3 rujumun 2'sini çok severek kullanıyorum bir tanesi ise yine dolap bekleme kıvamında. 




Onları da daha sonra yazayım yoksa bir minik makyaj çantasını nereye kadar anlatabilirim ki?  :)) 








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder