23 Mart 2012 Cuma

Lush'a dalış M.A.C.'ten kaçış :))

Şehrin tam göbeğinde çalışıyorum demiş miydim? Avantaj olduğu kadar dezavantaj ama olsun. Şehrin kalbi atarken bir latte içmenin keyfi başka oluyor.

Bu öğle arasında bir kozmetik kaçamağı yaptık ofisten arkadaşım ile. Uzun zamandır Lush'a gidip iki öneriye bakmak istiyordum, eh yakında da Lush olunca kısmet bugüne imiş.

Mağazadaki satış elemanından çok hazzetmediğim için ve bu iki ürünü de çok istediğim için resmen alıp çıktım ancak aklım taze maskelerde kalmadı dersem yalan olur. Bir ay içinde kullanabileceğimi bilsem ya da taa mutfağa gidip dolaptan maskeyi alma konusunda üşengeçlik yapmayacağımı, düşünebilirdim.

Lush biraz korkutuyor üstelik beni, ürünleri çok iyi gelebildiği gibi ters tepebiliyor. Bu nedenle zaten işin başındayım cesaretim yoktu başka bir şey almaya.

İlk ürün, Lush Lip Tint Latte. L'arc-En-Ciel' de gördüm ilk defa ve rengine resmen vuruldum. Çok ruj kullanabilen biri değilim, kalıcılığı konusundaki görüş beni fena halde cezbetti. 

Swatch koymak isterdim ama kişisel hiçbir resim koyma planım yok bu bloga. Sadece ürün resimleri yeterli bence. Dilerseniz L'arc-En-Ciel'in swatchlarına bakabilirsiniz.

Ürün konusunda yorumlarıma gelince, yumuşak ve ipeksi bir ürün. Fazla miktarda sürerseniz uzay yolu kaçkınına dönebiliyorsunuz hiç gerek yok :) az bir miktarı yetiyor renklendirmek için .Nemlendirme durumunu çok başarılı bulduğumu söylemeyeceğim ancak kalıcılığına lafım yok. Üzerinden kocaman bir öğle yemeği geçti hala yerinde. Bu özelliği de bana yeter şimdilik.

Yabancı bloglardan birinde blush veya göz için de kullanılabileceğini okudum, metalik renge dikkat edip robot kadına dönüşmeden bu şekilde de kullanabilirim, deneyeceğiz. 

Kokusu ve tadı pek latte gibi gelmese de beni rahatsız etmedi. Az miktarların benim için yeterli olması nedeni ile uzun süre kullanabileceğim ve çantamda duracak bir ürün. Bitince alır mıyım henüz bilmiyorum ama iyi bir alışveriş olduğunu düşünüyorum 


Diğer ürün ise okuduğum her sitede, Lush'un kendi sitesinde ve oje bloglarında adı sıkça geçen Lemony Flutter. Bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine tanıştım, biraz araştırınca da çok popüler bir ürün olduğunu gördüm.

El ve ayak tırnak dipleri, tırnak kenarındaki sertleşmiş deri tabakaları yumuşatmayı vadediyor ürün. Ayrıca sertleşmiş topuklara, kuru dirseklere ve ayak parmaklarına uygulanması tavsiye ediliyor. Makeup Alley'deki yorumlara buradan ulaşabilirsiniz, ürün ile ilgili olumsuz tek bir yorum bile okumadım neredeyse. 

Benim bu ürün ile ilgilenme nedenim son derece kuru ve çatlak olan topuklarım idi. Elbette henüz ayaklarımda deneme fırsatım olmadı ama ellerimde kullandım. Kokusu limonata gibi, yapısı ise oldukça yağlı. Az miktarda kullanım yeterli, boca etmek gerekmiyor bu nedenle uzun süre kullanılabilecek bir ürün.

Mucize diyemem ama ellerimdeki sertleşmiş deriler an itibari ile oldukça yumuşamış durumda. El kremi kullanmaz isem iki günde çatlayıp kanayan ellerim yumuşacık oldu, dirseklerim de öyle. Eğer ayaklarda da memnun kalırsam yumuşatma + tırnak et problemini çözerse uzun süre kullanacağım bir ürün olma şerefine nail olabilir.

Ancak yoğun ve yağlı yapısı nedeni ile ve arkadaşımın önerisi üzerine yatmadan önce ayak tırnak diplerine ve topuklara sürüp çorap giyerek kullanmak mantıklı. Ellere ve dirseklere de uygulayıp sonra tumba yatak. Arkadaşım yatma ritüelinin dışında kullandığında kremi sürdükten bir müddet sonra etleri tahta tırnak çubuğu ile ittiriyormuş. 


Bu arada ufak bir not, dudak çatlamaları için dahi kullanan yorumcular gördüm ancak bunu yapacağımı zannetmiyorum.


M.A.C. meselesine gelince, canım arkadaşım G. iyi ki o an aradın ve konuştuk, ufak bir servet harcamaktan beni kurtardığın için sana ne kadar teşekkür etsem az. Tüm o fırçaları, fondöteni, Prep+Prime'ı, Point Paterly'yi, allığı, dudak kalınlaştıran gloss'u, fırça temizleyiciyi bıraktığım gibi çıktım. Ama son sözüm şudur, I'll be back :)) 

3 yorum:

  1. Lush Latte Lip Tint'i beğenmenize sevindim :) Güle güle kullanın!

    Taze maskelerle ilgili olarak bir yazı yazma niyetindeyim, daha yazamadım :) Ben Brazened Honey'i kullanmaya çalışmıştım (yardımcımız bozuk yemek sanıp çöpe atmasa daha iyi yorumlayabilirdim ama :P), ama çok da hoşlanmamıştım. Uygulayıp temizledikten sonra hiç de yumuşak kalmıyordu yüzüm ve kurutuyordu...

    Bunun yanında, taze maska olmayan ama bitkisel peeling olan Herbalism'den ise memnunum. Bir kere, cildimi hiç kurutmuyor, yumuşak kalıyor. Uygulanması biraz sıkıntı, ben banyoda kullanıyorum. Siyah nokta temizleme kısmı da fena değil, ama öyle çok mucizevi de değil. Bitince yenisini almayıp başka bir ürün denerim herhalde; ama, merak ederseniz kullanmakta sakınca yok :)

    Sevgiler!!!

    Başak

    YanıtlaSil
  2. :)) yardımcınızın olayına çok güldüm :)) geçmiş olsun.

    Galiba Lush maskelerinden ziyade yoğun nem maskesi lazım bana, uzun saatler sonunda rahatlatan bir ürün arıyorum. Bakalım ne bulacağım.

    Yurtdışı seyahati giderek kozmetik alışverişine dönecek korkarım :))

    YanıtlaSil
  3. Anladım...

    evet, Gülcan Abla'mız evimizin neşesi :))

    Yani doğrusu, yurtdışı seyahatlerinin gizli ajandası kozmetik alışverişidir zaten diyorum :) Size keyifli yolculuklar!

    YanıtlaSil