21 Mart 2012 Çarşamba

Bioderma Deodorant ve Hayalkırıklığı

Bir süredir alüminyum içermeyen ancak rahat hissedebileceğim bir deodorant arayışı içindeyim. Deodorant konusu benim için biraz hassas ve rahatsız bir konu şöyle ki,basınçlı kutuları kullanamıyorum, eskiden bir yanma hadisesi geçirdiğim için çok tedirgin oluyorum kullanırken, mum deodorantlardan ise hiç hoşlanmıyorum.


Uzun zaman nivea'nın kokusuz roll on'nunu ve basınçsız şişesini kullandım ancak bu alüminyum meselesi canımı sıkmaya başlayınca arayışa geçtim. 


Kokusuz, basınçsız, terlemeye karşı etkili, rahat hissedebileceğim alüminyumsuz bulduğum tek ürünü ise almadan geldiğim için kendime çok kızıyorum. Bakınız alttaki resim.


Maalesef bu ürünü Vichy henüz Türkiyeye getirmiyor. Ya da varsa bile ben bulamıyorum.  Çok az kokusu var evet ama bence bununla yaşayabilirim.


Bu ürünü ararken karşıma çıkan bioderma sensibio'ya gelince, terlemeye karşı etkili ve hassas ciltler için özel bir ürün olduğunu vaadetmesine ve alüminyum içermemesine rağmen kendimi rahat hissedemedim. Roll on'un akışkanlığı çok çok az, sürüp sürmediğiniz anlaşılmıyor bile. Üstelik koruyuculuğundan da hiç memnun kalmadım.


Bir ürün alana ikinci ürün bedava kampanyası nedeni ile elimde 2 tane var, bitince asla almayı da düşünmüyorum. Eğer bulursam Vichy'nin üstteki deodorantını stok yapmayı planlamaktayım. 



1 yorum:

  1. Bende uzun yıllar boyu ter problemi yaşamış biriyim bu nedenle bir sürü deodorant kullanmışımdır.Hala yoğun terliyorum ve koku olmaması benm için çok önemliydi.biodermayı denemiş ve son derece etkisiz bulmuştum.Ter kokusunu gidermediği gibi sürüp sürmediğimide anlayamamıştım.Çözümü rexona roll on ve rexona deodorantı üst üste kullanmakta buldum.:/

    YanıtlaSil