21 Mart 2012 Çarşamba

Sans Soucis 3-1 Cleansing Fluid






Resimdeki temizleme losyonunu da nemlendirici ile beraber aldım, göz makyajı aslında yaptığım tek makyaj sayılabilir o da öyle detaylı değil maalesef. Blogları takip ederek işin inceliklerini öğrenmeye çalışıyorum bir taraftan. Mesela sabitleyici nedir, pigmentasyon nedir, göz makyajı hangi fırçalarla yapılır gibi. 

Şimdilik farlarımdan çıkan fırçaları kullanmakla meşgulüm ama okuduğum kadarı ile bir blending fırça almak özellikle dumanlı göz makyajı için önemliymiş. Gölge yapmak, eyeliner çekmek gibi şeyleri de zamanla deneye yanıla öğrenmeyi umuyorum.

Blogun adından belli, kadın olmayı bakımlı olmayı aradan geçen onca seneden sonra yeniden öğrenmeye çalışıyorum işte bir taraftan.

Tek sıkıntım ne alacağımı, nasıl bir yol izleyeceğimi bilememek. Onca ürünün arasına doğru malzemeyi alıp doğru bir şekilde kullanabilmek...izlediğim blogların çok faydasını görüyorum bu işler için.

Gelelim 3-1 temizleme sıvısına, Baden- Baden'den gelen mineral suyu ile yapılandırılmış bu ürün makyajı nazikçe çıkarırken cildi de etkili bir şekilde temizliyor, dengeliyor ve ton veriyor. Ve bunların hepsini benim gibi üşengeçler için tek bir adımda yapıyor. Cildin doğal dengesini korurken cildi de koruyor. Makyaj pamuğuna döküp makyajınızı silebilirsiniz.

Ben bu üründen de çok memnunum, kurutmadan tek bir pamuk ile tüm temizleme işimi hallediyor ancak ben üzerine bir de yüzümü yıkıyorum nemlendirici  sürmeden önce.

Eğer denk gelirseniz, çok pratik ve kullanışlı bir ürün. Bu markanın herşeyini rahatlıkla kullanabilirim ben. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder