20 Mart 2012 Salı

Rüya nemlendirici - Sans Soucis Deep Moist Depot

Tamamen tesadüf eseri tanıştığım bir ürün bu. Yurtdışı seyahatlerimden birinde büyük bir alışveriş merkezini gezerken bu işlerden çok iyi anlayan bir arkadaşımın keşfi.


Bu kadar mı keyifli, hafif ve etkili olur bir ürün! Ben asla yoğun ve ağır nemlendici kullanamıyorum. Hatta bu dönem shiseido'nun white lucency setindeki emülsiyonu kullanıyordum ama cildime yetmiyordu. Bu krem resmen hayatımı kurtardı.



Bakın neler vaadediyor bu minik şişe;


2 aşamalı bakım sistemi ile bilimsel olarak kanıtlanmış nemlendirme etkisi. Eşsiz formülü ile mineral deposu yosun özleri ve hyaluronic asit ile hemen emilir, cildi serbest radikallerden koruyan E vitamini nemi hapseder ve organik silikon bileşenleri yüz çizgilerini yumuşatır. Baden Baden kaynak suları ve saf savokado yağı cildi dengeler, yumuşatır ve tazeler.  Deep Moist Depot cildinizi en saf şekilde nemlendirir. 25 yaş ve üzeri cildi için yoğun nem ve özel bakım isteyen herkes ve her cilt tipi için uygundur. Test sonuçlarına göre uygulandıktan 12 saat sonra dahi cildin nem dengesi artışı gözlenmiştir. Deep Moist Depot'un içeriğinde hayvanlardan elde edilen bileşen yoktur. 


Tek sorun Türkiye'de bulamıyor olmam. Bir şişe bitmek üzere, yedekte bir şişem daha var o bitince daha çok dermokozmetik markalarına dadanmayı planlıyorum.


Bu markanın bir de göz makyajı temizleyicisini aldım ve ondan da çok memnunum.Tonik kullanma alışkanlığım maalesef yok, rutinim iyi bir exfoliant ile yüzümü yıkamak (bu ara shiseido kullanıyorum) ve nemlendirmekten ibaret. Bu rutine sıkılaştırıcı bir tonik yaş itibari ile artık çok gerekli ve göz çevresi kremi eklemem şart ama "clumsy" likten ne alacağıma bir türlü karar veremiyorum.


Önümüzdeki günlerde bir seyahatim daha olacak, kendimi kozmetiklere ve kremlere adama planındayım.


Yavaş yavaş bir liste hazırlasam ve şaşkınlaşmadan ve o kadar ürün arasında aptala dönüp almadan çıkmamak için bir yol haritası hazırlamam gerek.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder